پ.ن:به درست و غلطش کار ندارم ولی اگر خدا جای حق نشسته بااااید جواب همه چیو بده.نمیگذرم از هیییچ بدی که در حقم شده...
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 10 آذر 1397 ساعت: 12:10