پنج مهر ۹۶

خرید بک لینک
رفتم دیدن غزال...یه کافه آروم و دنج تو خیابون انقلاب،نشستیم دو ساعت حرف زدیم باهم.

پ.ن:به درست و غلطش کار ندارم ولی اگر خدا جای حق نشسته بااااید جواب همه چیو بده.نمیگذرم از هیییچ بدی که در حقم شده...

شب های تنهایی...

ما را در سایت شب های تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 48 تاريخ: شنبه 10 آذر 1397 ساعت: 12:10

صفحه بندی