امروز هی از وقتی بیدار شدم بین اینستا و واتس میچرخیدم؛حرصم میگرفت که چرا دیشب نتش رو خاموش کرد خوابید در حالیکه من کلی هم قبل از اینکه جواب بده منتظر جواب دادنش بودم.با خودم گفتم خریت از خودته که میبینی اذیتت میکنه بودنش و مدل جواب دادنش ولی بازم دنبالش رو داری.
هر چند ایندفعه اون اومد روی وضعیتم ریپلی زد ک باز منم باهاش حرف زدم.ولی ادامه ی حرف زدنش با من بود ک هی پیام دادم بهش....معطل بودم بیاد پیام بده شب های تنهایی...
ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 8