همیشه در گوشه ی ذهنت و یا شاید دلت در تمام لحظات بخصوص شادی ها،یادی ازگذشته و اشتباهاتت خواهی کرد.
در هر کجا که اثری از آن آدمها باشد یا خاطره ای از آنها باشد باز بیادشان خواهی افتاد.و آن زمان تو می مانی و دل بیچاره ات در آن خوشی ها.
و وای که اگر با تکرار, حماقتت باز یادی از اشتباهات گذشته و آدمهای اشتباه گذشته بکنی.
#خدا نصیب دل هیچ کافری نکند کرشمه های بتی که من پرستیدم
**چرا مردم انقدر شلوغش کرده اند!
خب پاییز است که هست!
وقتی تو نیستی،
قرار نیست هیچ اتفاقی بیفتد...
فرارسیدن پاییز پادشاه فصلها آغاز اندوهی بزرگ است که خدا می داند چه زمانی به پایان می رسد.هر چند که زاده ی بهارم ولی پاییز را با تماااام اندوهش عجیب دوست دارم
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 56