چای که مرغوب نباشد چیزی به آن اضافه می کنم:چوب دارچینی، هِلی، نباتی، شده چند پَر بهار نارنج،چیزی که آن مزه و بو را تبدیل به عطر ِخوش و طعم ِخوب کند."زندگی هم گاهی می شود مثل همین چایباید با دلخوشی های کوچک طعم و رنگش را عوض کنی،یک چیزی که امید بدهد به دلت،انگیزه شود،بنزین باشد برای حرکت ماشین زندگی ات،بعد ماشین تخت گاز می رود تا آنجایی که بایدامید داشته باشید به تمام اتفاقات خوب و برای رسیدن به آن تلاش کنید
پ.ن:ولی آخه چی باید بهش اضافه کنم؟!خودشناسی سخت ترین کار دنیاست...
نوشته شده در چهارشنبه نهم فروردین ۱۳۹۶ساعت 12:6 توسط سکوت| |
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40