ترانه های این روزا

خرید بک لینک
بعضی قسمتای ترانه هایی ک گوش میدم و دوس دارم شون:

بی عشق و بی عاطفه و هیچ وعده ای، ماندم چگونه سمت خودت می کشانیم؟!(چه کنم،سینا سرلک)

اگر برای ابد هوای دیدن تو نیفتد از سر من چه کنم؟!(همان)

باید بمیری ونگویی دلت کجاست...(همان)

حالا که نیستی و نمی خواهی ام بگو حالا چرا به پای خودت می نشانی ام!(همان)

من از زخم هایی که خوردم پرم...(احسان خواجه امیری،یادم نیس اسم شعرش)

من ازحالم به این مردم دروغای بدی میگم...(احسان....)


بعدن نوشت: چقد حالم بده...طفلی امدادگرای حادثه ی پلاسکو....

چقدر کار آتش نشانی سخته.خدا حفظشون کنه...الهی توی دنیا و آخرت به بهترین ها برسند...

و چقدر بده که بعد اونهمه هشدار قبلی برای ایمن نبودن اون ساختمون بازم کسی جدی نگرفته موضوع رو و کار رو به اینجا کشوندن. و بدترش این که فرد مسئول بگه بیمه بوده و پولش رو بیمه میده...پس جون آدمای بی گناهی ک تو این حادثه رفتن چی!خانوادشون چی!مگه همه چی پوله؟!

نوشته شده در پنجشنبه سی ام دی ۱۳۹۵ساعت 23:57 توسط سکوت| |

شب های تنهایی...

ما را در سایت شب های تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: دوشنبه 29 خرداد 1396 ساعت: 1:44

صفحه بندی