* امروز بارون اومد.سرکار بودم گفتم بوی بارونه.بعد دانش آموزم که از بیرون اومده بود گفت داره بارون میاد.باورم نمیشد.چون اصن هوا جو بارونی نداش.اونم تا اون حد که بارید....
نوشته شده در شنبه بیست و پنجم دی ۱۳۹۵ساعت 22:59 توسط سکوت| |
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 38