+یکی بعد اینکه از دلشکستگی و دلتنگی واسه عشقش تصویر و پست گذاشت،امشب از دلخوشیاش تصویر گذاشته:دلخوشی یعنی بدونی یه قلبی یه جایی به عشق تو میتپه
-دلم خوشه به دلخوشیت حتی اگر گذرا و کوتاه مدت باشه...
نوشته شده در شنبه یازدهم دی ۱۳۹۵ساعت 23:21 توسط سکوت| |
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24