الان ده روزی هس بنظرم یه آرزو, و نذری کردم واسه رسیدن به یه آرزو,یی.با خدا آشتی کردم دوباره...خدا خودت کمک کن این آشتی ابدی بمونه و خودت یه آرامش ابدی بهم بده...من جز تو کسیو ندارم...الهی و ربی من لی غیرک
شب های تنهایی...ما را در سایت شب های تنهایی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 52