خواسته و آرزو

خرید بک لینک
یه مدت بود انگار با خدا قهر بودم و هیچی ازش نمیخواستم.چون قبلش خیلی چیزا خواستم که بهم نداد...یه چیزایی که هیچ شکی در مصلحت بودنشون نداشتم و ندارم.ولی خب نمیدونم چرا بهم نداد.

الان ده روزی هس بنظرم یه آرزو, و نذری کردم واسه رسیدن به یه آرزو,یی.با خدا آشتی کردم دوباره...خدا خودت کمک کن این آشتی ابدی بمونه و خودت یه آرامش ابدی بهم بده...من جز تو کسیو ندارم...الهی و ربی من لی غیرک

شب های تنهایی...

ما را در سایت شب های تنهایی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 52 تاريخ: شنبه 10 آذر 1397 ساعت: 12:10

صفحه بندی